Забравена парола

ПРЕДИМСТВА ПРИ РЕГИСТРАЦИЯ :

  • следене статуса на поръчка
  • история на поръчките
  • списък с адреси за доставка
  • данни за фактуриране
  • списък с любими артикули
  • участвате в промоции
  • отстъпки с персонални кодове

Често задавани въпроси

Всички предлагани в Sunglasses.bg стоки са оригинални, със сертификати за автентичност и безкомпромисно качество.
Аутлет се наричат модели и/или колекции, които към настоящият момент са били пуснати в продажба от официалният носител на правата върху марката за ЕС. Sunglasses.bg предлага единствено оригинални аксесоари, под формата на аутлет - модели от изминали колекции.
Може да поръчате чрез формата за БЪРЗА ПОРЪЧКА или след РЕГИСТРАЦИЯ на сайта. Следвайте стъпките, посочени в страницата на артикула! Важно е пълно и коректно да попълвате всички полета от формите за поръчка, за да обработим бързо и коректно Вашата заявка!
На посочения от Вас емейл адрес ще получите съобщение от сайта, с линк за потвържение на поръчката. След като направите и това, може да сте сигурни, че Вашата поръчка е приета. Ще Ви известяваме по емейл за всяко движение по Вашата заявка – ОБРАБОТКА, ИЗПРАЩАНЕ и ПОЛУЧАВАНЕ!
Sunglasses.bg работи с куриерски фирми Еконт Експрес и Спиди. Всички поръчки подадени до 16.30 часа се изпращат същия ден и се получават на следващия.
При получаване на пратката трябва да заплатите наложения платеж на куриера. Сумата за плащане сме Ви изпратили предварително, при оформяне на поръчката.
Всички пратки изпращаме с опция ПРЕГЛЕД И ПРОБА ПРЕДИ ПЛАЩАНЕ. При получаване на пратката, можете да прегледате, пробвате и тествате Вашият избор. Ако Ви хареса, заплащате наложения платеж и артикулът е Ваш, ако не – дължите единственно куриерските разходи в двете посоки!
От меню РЕГИСТРАЦИЯ, като е необходимо да въведете коректно своите данни – ИМЕНА, ТЕЛЕФОН, Е МЕЙЛ адрес и ПАРОЛА. На втора стъпка е необходимо да потвърдите Вашата регистрация чрез ЛИНК ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ, който ще получите на електронната поща, посочена в процеса на регистрация. В някои случаи е възможно писмата които Ви изпращаме, да попадат в папка Спам на Вашата пощенска кутия!
Посетете секция Забравена парола. Попълнете имейл адреса, с който сте се регистрирали. Ще получите писмо с линк за задаване на нова парола. Попълнете ръчно новата парола, като съблюдавате за голям и малък шрифт.