Малко история: Марката Victoria’s Secret е собственост на L Brands Inc. - водещ специализиран производител на бельо и козметика. Продуктите им са използвани и популярни както сред дамите в цял свят, така и сред световноизвестните супермодели и звезди от света на шоубизнеса. Бранда е най-популярен с емблематичните си ревюта и колекции бельо, включително Body by Victoria ™, Very Sexy ™, Dream Angels ™, Bombshell ™, както и със своята атлетична линия Victoria Sport.
През 2018 г. L Brands в партньорство с Marcolin Group дебютира с първата колекция слънчеви очила, създадена за марката Victoria's Secret. Очилата на Victoria's Secret празнуват женствеността чрез модерни рамки за очила със секси и изискана привлекателност за бляскави и самоуверени млади жени. Няколко са основните линии, които следват моделите на бранда:
- привличащи вниманието форми на котешко око и модерни геометрични дизайни.
- модерни интерпретации на авиаторски форми и овърсайз модели очила.
- модерни и атрактивни стилове на визия, които допълват съвременните силуети.
Емблематичните декоративни елементи, като светли и искрящи розови райета, както и декорацията със златната звезда на страничните рамки и розовите накрайници на рамките , представляват общата черта на различните колекции и напомнят за блясъка и съблазнителната вселена на марката.
Рамките са изработени от фин микс от материали, като елегантен метал, цветен ацетат и розови нюанси, за свеж и съвременен резултат, който отразява отличителните кодове на Victoria’s Secret. Всички лога са изработени в златен цвят, който припомня идентичността на марката.
Младежката серия Victoria’s Secret PINK е вдъхновена от начина на живот, посветен на независимата млада жена. Създадена през 2004 г. Victoria’s Secret PINK е напълно артикулирана лайфстайл марка за момичета от колежа (тинейджирки и студентки), която включва сутиени, гащи, облекла, слънчеви очила и аксесоари, проектирани да привличат духа, хумора и оптимизма на жената, която носи, живее и обича PINK.
PINK момичето обича да се забавлява и винаги е в топ тенденция, не приема всичко твърде сериозно и има големи мечти. Това е посланието в основата на колекцията, което достига до тийнейджърите, диктуващи бъдещите модни тенденции. Артикулите са разпознаваеми моментално по наличието на сребърното лого, кърпичката на точки и емблематичните розови сърца на върховете на рамките.