Шампионът в устойчивата мода Stella McCartney пуска нова колекция от „зелени“ очила

Слънчевите очила Stella McCartney са направени от екологични материали и притежават характерния за марката собствен разпознаваем стил.

Празникът на Земята се празнува всяка година през пролетта, но красотите и чудесата му трябва да се празнуват всеки ден. Възползвайте се максимално от ресурсите, които нашата планета предоставя за нас, предпочитайте възобновяеми материали, избягвайте отпадъците: отнема много малко, за да защитим Земята и да запазим околната среда и често малките жестове могат да направят разликата и да ни насочат към по-устойчиво бъдеще.
Има компании, които са решили да променят нещата, правейки всичко възможно, за да направят нашата планета още по-красива, а Stella McCartney е може би най-яркият пример в света на модата. През последните години марката се ангажира с устойчивостта и със своите колекции очила потвърди, че могат да бъдат създадени много желани аксесоари с нулево въздействие. Голямото внимание на дизайнера към околната среда изигра основна роля в разработването на новата колекция слънчеви очила Stella McCartney.
Убедена вегетарианка, тя всъщност е използвала само алтернативни материали и иновативни технологии, за да даде живот на тази нова линия очила, с цел опазване на горите и насърчаване на кръговрата. Разработена в партньорство с Kering Eyewear, новата колекция е създадена без използване на пластмаса или други петролни деривати, а рамките са направени от био-ацетат, възобновяем и биоразградим материал, по-естествена версия на традиционния ацетат. Резултатът? Уникална и съвременна линия очила. Също като използваните естествени материали.

За Stella и марката :
Марката Stella McCartney има "звезден" произход, защото принадлежи на дъщерята на Пол Маккартни. Модната къща обаче дължи успеха си на таланта и безупречния вкус на своя основател, който се интересува от мода още от детството си и след като е получил отлично образование, работи с изтъкнати дизайнери като Кристиан Лакроа и Едуард Секстън. Едва на 26 години, тя замени Карл Лагерфелд като творчески директор на модна къща Chloe. Работейки там Стела доказа, че сама си е спечелила името в света на модата, а не благодарение на баща си. След като напусна Chloe, тя създава своя къща с името Stella Nina McCartney под патронажа на Gucci Group и оттогава марката й непрекъснато се подобрява и си сътрудничи с различни брандове, създавайки различни колекции. Подобно на баща си Стела подкрепя борбата за правата на животните. Ето защо модната дизайнерка не използва естествена кожа и косъм за продуктите си, а демонстрира привързаност към синтетичните материи – удобни, практични и красиви. На продуктите на марката често можете да видите надписи и лозунги, насърчаващи уважението и любовта към природата. Нейните приятелки Наоми Кембъл, Кейт Мос и други известни модели представят нейните творения на модния подиум. Млада, неопитна, но амбициозна, тя успя да привлече вниманието върх себе си.

Така през 2004 г. се появи линията Adidas by Stella McCartney. Между другото, маратонките, създадени от Stella McCartney в сътрудничество с Adidas под името Stan Smith, първо бяха направени от веганска кожа. През 2010 г., заедно с Gap, марката стартира линията за детски дрехи Stella McCartney за деца от 0 до 16 години. Колекцията включва разнообразни дрехи за най-малките, изработени от устойчиви материали. През 2011 г. беше представена колекцията слънчеви очила Stella McCartney. Тъй като дизайнерът се отнася сериозно към екологичната ситуация в света, тя се опитва да използва рециклируеми материали във всяка своя колекция.

 

Очилата на Stella McCartney винаги се отличават с премислен дизайн, романтични форми и са подходящи както за официален тоалет, така и за ежедневно носене.

Владислав Симчев